Електрощітка 555.182Н, 555.007, 555.008, МГС7і 7,2х17,5х25,5 до генератора ВГ-7500
від 650 ₴
- Готово до відправки
- Код: 555.182Н
- +380 (97) 092-00-75Kyivstar
Електрощітка МГС7і 7,2х17,5х25,5 до генератора ВГ-7500 (555.182Н, 555.007, 555.008)
Електрощітки 555.182Н призначені для використання у генераторах ВГ 7500Я-2с, ГСР-СТ-12000 постійного струму авіаційної техніки.
Електрощітки забезпечують електричний зв'язок рухомої та нерухомої частини машини. Вони є струмопровідним елементом на колекторних двигунах, за рахунок струмопровідного дроту. Цей провід є елементом арматури електрощітки, який призначений для підведення чи відведення електричного струму. Провід виконується зазвичай з мідної марки пщ, є гнучким ізольованим дротом.
Характеристики електрощітки:
Армувальне креслення щітки - 555.182Н (555.007, 555.008)
Застосовність - генератор постійного струму ГСР-СТ-12000, генератор постійного струму ВГ-7500Я с.2
Марка електрощітки - МГС-7і
Габаритні розміри електрощітки - 7,2 х 17,5 х 25,5
Кількість електрощіток на агрегат – 6 шт.
Генератори постійного струму ГС, ГСК, ГСН, ІВГ призначені для живлення електричної мережі літаків і вертольотів постійним струмом напругою 27,5-28,5В. Авіаційні генератори наводяться у обертання від авіадвигуна через приводні пристрої. Привід від авіадвигуна набув переважне поширення, а допоміжні установки використовуються як аварійний резерв. Розрізняють безпосередні приводи та приводи постійної частоти обертання (ППВЧ): гідравлічні, гідромеханічні, пневматичні, електромашинні та механічні. Для живлення обладнання ЛА на землі та в аварійних ситуаціях у польоті використовують автономні приводи генераторів (допоміжні силові установки, вітряки). Літерні позначення генераторів розшифровуються наступним чином: В - вертолітний, Г - генератор, С - літаковий, Б - безконтактний, К-комбінований, Н - низькооборотний, Р - з розширеним діапазоном швидкостей обертання, СТ - зі стартерним режимом роботи. Цифри після букв позначають номінальну потужність у генераторному режимі; через дріб вказується потужність у стартерному режимі. Стартер-генератори ГСР-СТ та СТГ можуть працювати у двох режимах. У генераторному режимі вони забезпечують бортмережу літака або вертольота постійним струмом напругою 27,5-28,5 В. У руховому режимі вони працюють як стартери і використовуються для запуску авіадвигунів.
Генератори та стартери-генератори в генераторному режимі розраховані на роботу при номінальній напрузі 28,5 ст, випускаються закритого виконання з фланцевим кріпленням і мають один напрямок обертання (через установку щіток під деяким кутом до поверхні колектора), здатні працювати в будь-якому положенні: горизонтальному, похилому та вертикальному.
Генератори та стартери-генератори можуть довгостроково віддавати номінальну потужність тільки при дотриманні вимог щодо охолодження, зазначених у паспорті.
Основні конструктивні вузли та деталі такі: якір, колектор, колекторний щит, вузол маслозахисту, патрубок, захисна стрічка, полюси (основні та додаткові), гнучкий та жорсткий вали, щітково-колекторний вузол, обмотки, клемні колодки.
- Ціна: від 650 ₴